Formannskapet

Formannskapet er kommunen sitt klageorgan etter § 28, 2. ledd i forvaltningslova. Formannskapet har ansvar for mellom anna desse sakene:

  • handsaming av framlegg til økonomiplan, årsbudsjett og skattevedtak i samsvar med § 8 i kommunelova.
  • drøfting og førebuing av alle saker som skal avgjerast i kommunestyret.

Formannskapet har elles særleg ansvar for desse arbeidsområda:

  • miljøoppgåver
  • konsesjonssaker
  • budsjettsaker
  • næringssaker
  • bevillingssaker
  • dispensasjonar
  • oppfølging av dagleg drift (som ikkje er delegert til administrasjonen pga lovverk)
  • valstyre etter vallova
  • brannlovsaker
  • andre saker som er delegert iht lov
  • klageutval

Saksdokument formannskapet

Skodje formannskap har 7 faste medlemmer.

Formannskapet 2015-2019
NamnTittelPartiTelefon 
Dag Olav TennfjordOrdførarH97175730dag.olav.tennfjord@skodje.kommune.no
Geir Ove LeiteVaraordførarAP99701651geir.leite@skodje.kommune.no
Per Egil HåhjemMedlemH95895689per.hahjem@skodje.kommune.no
Terje VadsetMedlemFRP91693908terje.vadset@skodje.kommune.no
Karoline StetteMedlemSP97469009karoline.stette@skodje.kommune.no
Kari GrindvikMedlemV70275315 kari.grindvik@skodje.kommune.no
Gunnar HaugeMedlemKRF70275318gunnar.hauge@skodje.kommune.no
Linker
Link
Publisert av Synnøve Vasstrand Synnes. Sist endra 15.11.2017